Mistä tänään puhutaan?
Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.
Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.
Nyt ymmärrän, miksi pyöräilijät ajavat muun liikenteen seassa Sipoossa eivätkä kevytliikenneväylillä. En ole aikaisemmin (autoilijana) ymmärtänyt, miksi pyöräilijät eivät käytä kevytliikenneväyliä.
Nyt olen itse myös pyöräilijä, ja ymmärrän. Uudet kevytliikenneväylät ovat hyvässä kunnossa, kuten esimerkiksi Nikkilä–Korso ja Box–Söderkulla. Mutta kokeilepa Martinkylä–Kerava -väliä. Huhhuh! Väylä on rakennettu 90-luvun alkupuolella eikä sen jälkeen ole tehty mitään väylän parantamiseksi. Joka kymmenes metri pyörä pamahtaa halkeamaan asfaltissa. Ei mikään miellyttävä kokemus.
Ymmärrän, että kevytliikenneväylien kuluminen ei ole samaa luokkaa kuin teiden, mutta kyllä kevytliikenneväylien olisi joskus hyvä saada uutta pinnoitetta. Ellei kokonaan, niin ainakin pitäisi railot peittää.
Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.
Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.