Alekampanja sai lipunostajat liikkeelle

Alennuskampanja koski HSL-sovelluksella ostettuja kausilippuja. HSL

Helsingin seudun liikenne (HSL) myi yhteensä 162 456 kausilippua alekampanjassaan, tiedottaa HSL. HSL-sovelluksella lipun sai puoleen hintaan. Eniten myytiin AB-vyöhykkeiden lippuja, joita normaalistikin ostetaan eniten.

Korona-aikana kausilippujen myynti on romahtanut. Aikuisten kausilippuja on myyty keskimäärin 91 000 kappaletta kuukaudessa ja ennen pandemiaa runsaat 160 000.

Lue myös: Koronatilanne ei hellittänytkään: HSL peruu syksylle aiotun kausilippujen alekampanjan

Kommentoi

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut